close
σήμανση ΕΣΠΑ

13 Μαΐου, 2019 · ΝΕΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 13/05/2019

Στις 13/05/2019, ημέρα Δευτέρα πραγματοποιήθηκε κοινωνικό πλαίσιο, με επίσκεψη ομάδας εκπαιδευομένων στον Κρατικό Αερολιμένα Ηρακλείου Ν. Καζαντζάκης.

Η ομάδα είχε την ευκαιρία να περιηγηθεί στους χώρους του αεροδρομίου και να μάθει τις διαδικασίες επιβίβασης & αποβίβασης.

Η ξενάγηση έγινε με την βοήθεια της κυρίας Μαλανδράκης Μαρίας η οποία εργάζεται στην υπηρεσία ελέγχου και ασφάλειας, όπου κατά την άφιξη μας, μας υποδέχτηκε με μεγάλη χαρά.

Πριν τη ξενάγηση, έγινε μια σύντομη συζήτηση με τους εκπαιδευόμενους για τον χώρο που βρισκόμαστε.

Η ξενάγηση ξεκίνησε στους χώρους που ελέγχουν τα εισιτήρια και τις αποσκευές. Οι εκπαιδευόμενοι είδαν την διαδικασία και την διαδρομή που ακολουθεί μια αποσκευή καθώς ελέγχεται. Η ξεναγός ενημέρωσε τους εκπαιδευόμενους τι επιτρέπεται και τι όχι να έχουμε στις αποσκευές  καθώς και στις χειραποσκευές. Επίσης, έγινε αναφορά στους πινάκες απεικόνισης πληροφοριών πτήσης και στην χρησιμότητα τους όπου μας παρέχουν πληροφορίες για τις ώρες αναχώρησης και άφιξης μιας πτήσης καθώς και αν υπάρχουν αλλαγές ως προς τις πτήσεις.

Στην συνέχεια, κατευθυνθήκαμε στους χώρους όπου γίνεται έλεγχος των επιβατών και των προσωπικών τους αντικειμένων προκειμένου να εισέλθουν στην αίθουσα αναμονής. Η διαδικασία αυτή ήταν πολύ ευχάριστη στους εκπαιδευόμενους, όπου είδαν στην πράξη πως γίνεται ο έλεγχος. Κάθε εκπαιδευόμενος, με την σειρά, τοποθετούσε τα προσωπικά του είδη και το μπουφάν του σε ένα καλαθάκι το οποίο περνούσε από ένα μηχάνημα και ελεγχόταν. Εκτός από τα προσωπικά είδη έγινε και έλεγχος στον κάθε εκπαιδευόμενο, περνώντας από το σύστημα έλεγχου. Αφού ολοκληρώθηκε ο έλεγχος τόσο των εκπαιδευόμενων όσο και των συνοδών, οι εκπαιδευόμενοι πήραν τα προσωπικά τους είδη και περάσαμε στους χώρους με τα πολυτελή μαγαζιά, όπου ο επιβάτης μπορεί να ψωνίσει περιμένοντας την πτήση του.

Συνεχίζοντας την περιήγηση μας, φθάσαμε στην αίθουσα αναμονής, όπου ο επιβάτης περιμένει μέχρι να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο. Στην αίθουσα αυτή είχαμε την ευκαιρία να δούμε τις διαδικασίες που γίνονται κατά την αναχώρηση και άφιξη των αεροσκαφών καθώς και τις ειδικότητες που εργάζονται για να ολοκληρωθεί μια πτήση. Πιο συγκεκριμένα, είδαμε οδηγούς που μεταφέρουν επιβάτες, αποσκευές, προμήθειες (αναψυκτικά κ.α) και  καύσιμα κ.α. Ακόμα, είδαμε ανθρώπους που ενημερώνουν τον πιλότο ότι μπορεί να σταματήσει το αεροσκάφος και φορτηγά που μεταφέρουν την σκάλα προκειμένου να αποβιβαστούν οι επιβάτες. Όταν κατέβουν όλοι οι επιβάτες ένα συνεργείο καθαρισμού περιμένει προκειμένου να καθαρίσει το αεροσκάφος και να είναι έτοιμο για άλλη πτήση.

Έτσι, οι εκπαιδευόμενοι μπόρεσαν να δουν και να αναληφθούν με την βοήθεια της ξεναγού και του συνοδού την σπουδαιότητα και την αποτελεσματικότητα της ομαδικής εργασίας.

Επιπλέον, είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την τροχοδρόμηση ενός αεροσκάφους καθώς και την απογείωση του.

Τέλος, κατευθυνθήκαμε στην έξοδο του αεροδρομίου και συγκεκριμένα στον χώρο στάθμευσης των οχημάτων και είδαμε πως ελέγχουν τα οχήματα.

Τελειώνοντας, την ξενάγηση ευχαριστήσαμε την κυρία Μαλανδράκη για την περιήγηση και την ενδιαφέρουσα ξενάγηση.

Το «Κέντρο Ειδικών Παιδιών – ο Άγιος Σπυρίδων» Ηρακλείου Κρήτης, δικαιούχος της Πράξης «Κέντρο Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας Ατόμων με Αναπηρία του Κέντρου Ειδικών Παιδιών – ο Άγιος Σπυρίδων», πραγματοποιεί την παρούσα δράση στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κρήτη 2014 – 2020», Άξονας προτεραιότητας 5 «Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης και  Καταπολέμησης της Φτώχειας» ΕΣΠΑ 2014 – 2020 με την συγχρηματοδότηση του Ε.Κ.Τ.